Moje nowe zdobycze!

Cześć wszystkim!

Dzisiaj piszę do Was, żeby pochwalić się książkami, które przyszły do mnie w ostatnim czasie! Można to nazwać takim małym book houl'em. Myślę, że taki luźniejszy post jest czasem potrzebny.
Jeśli spodoba Wam się taka forma to będę dodawać w miarę regularnie. <3

1. "Miasteczko Darkmord" Shane Hegarty, którego recenzje możecie zobaczyć TUTAJ. 


















2. "Caraval Chłopak, który smakował jak północ". Stephanie Garber (Recenzja już niedługo na blogu!)

















3. Kolorowanka Harry Potter (musiałam się pochwalić) ♥



















4. "Ed Sheeran Graficzna Podróż" Ed Sheerann x Phillip Butah


















5. "Ponad Wszystko" Nicola Yoon (od Publicat S.A) Recenzja znajduje się TUTAJ.



















6. "Mitologia nordycka" Nail Gaiman



















7. "Mara Dyer Tajemnica" Michelle Hodkin


















8. "Miłość po prostu" od Żurnalista.pl recenzja TUTAJ 



















9. "Alice's Adventures in Wonderland" Lewis Carroll & "The Story of Doctor Dolittle" Hugh John Lofting od wydawnictwa [Ze Słownikiem] Recenzja już niedługo na blogu!


















10. "Gałęziste" Artur Urbanowicz (od samego autora) Recenzja również niedługo na blogu. :)




















Tak więc w ostatnim czasie przybyło do mnie jakieś 11 książek. :)
Chwalcie się swoimi zdobyczami!

Pozdrawiam,
Mare.

15 komentarzy:

  1. Poproszę częściej o takie posty ❤ W czerwcu-lipcu przybyło mi jakieś 7 książek. Kroniki Jaaru, The Call, To skomplikowane Julie, Do Zobaczenia Nigdy, Flower, Zapisane w Wodzie oraz książka Harlana Cobena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, może sama pomyślę nad czymś takim :) Z powyższych pozycji mam za sobą "Ponad wszystko" a w planach "Mitologię nordycką" :) Ile książek mi przybyło wolę nie liczyć :D

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja specjalnie nie zabierałam ze soba pieniędzy do Olsztyna. Wtedy byłoby ich o wiele więcej. 🙆

      Usuń
  3. Właśnie też dorobiłam się "Mitologii Nordyckiej", reszty pozycji nie znam w ogóle, ale... Ta kolorowanka! Gdyby nie to, że mam "na stanie" już 3 zaczęte, w tym dwie książkowe (Pratchett i Gra o Tron), to natychmiast poleciałabym kupić :D
    Pozdrawiam,
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zrobiłaś zakupy na znaku :D Mi cały czas przybywają nowe książki i ciężko byłoby je teraz wszystkie wymienić haha

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jakiś czas temu, ale tak. 😁

      Usuń
  5. "Caraval Chłopak, który smakował jak północ" mam na półce, wiec także niedługo poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dqj znać, jak Ci się podobała 💙

      Usuń
  6. Kolorowanki o Harrym bardzo Ci zazdroszczę. Z pozostałych książek kojarzę "Gałęziste" oraz "Ponad wszystko" i "Mitologie nordycką". Oczekuję recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie posty. Zazdroszczę niektórych pozycji! :D Teraz tylko czekać na recenzję ;p
    Życzę miłego dnia!
    https://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mare and book , Blogger