Liebster Blog Award

Czeeść!

Przychodzę do Was  LBA do którego nominowała mnie Marta z Biblioteka Marzeń do której Was bardzo serdecznie zapraszam!

Mam przed sobą jedenaście pytań, na które postaram się w miarę zwięźle odpowiedzieć. :)

1. Seriale czy filmy?

Kiedyś odpowiedziałabym, że nie lubię ani tego, ani tego. Po prostu nie przepadałam za tym. Jednak ostatnio przekonałam się do seriali. <3

2. Oglądałaś "13 reasons why"? Jeśli tak, to co sądzisz? Jeśli nie, to czy planujesz?

Na razie nie oglądałam i nie planuję. Szczerze nie ciągnie mnie do tego serialu, jak i do książki, ale kto wie. Może kiedyś się przekonam. :)

3. Ulubiona herbata?

Koooocham herbaty wszelkiego rodzaju. Jednak ostatnio moją ulubioną jest herbata z marakują, miodem i imbirem. :D

4. Jak długo blogujesz?

No cóż, całkiem niedługo. Za niecałe 2 tygodnie będą 3 miesiące, jednak mam nadzieję, że będę w blogosferze jak najdłużej.

5. Kanapki z masłem czy bez? 

Kocham masłooo!

6. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? 

Od dziecka kocham rock i odrobinę metalu. Co nie znaczy, że zamknęłam się na inne rodzaje muzyki.

7. Gdzie widzisz siebie za 10 lat? 

Ciężkie pytanie, ale myślę, że to będzie ten wiek, w którym zacznę spełniać moje marzenia odnośnie podróżowania.

8. Czemu blogujesz?

Kiedyś chyba już odpowiadałam na podobne pytanie i nikogo nie zdziwi moja odpowiedz. Bloguję, ponieważ kocham czytać książki, tak samo jak kocham dzielić się radością z czytania oraz opowiadać o książkach. A komu innemu, jak nie ludziom, którzy mają taką samą pasje?

9. Ulubiona książka z dzieciństwa? 

Jedną z moich ulubionych serii były Kroniki Spierwick'a!

10. Jak dobrze "się zmotywować"?

Oho, ja mam zawsze z tym problem. Naprawdę. Kiedyś założyłam się z choreografem, że jak do ferii zrobię szpagat to postawi mi pizze. Przyszłam na zajęcia powiedziałam, że mogę się pożegnać z pizzą, bo nie rozciągałam się w domu, ale mogę spróbować. Porozciągałam się dosłownie chwilkę. I co dziwne udało mi się, ale skoro nawet pizza mnie nie zmotywowała do pracy w domu to ja już nie wiem.

11. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?

Na pewno nie w jednym miejscu. Kocham podróże, strasznie. Więc moich wymarzonych wakacji nie potrafiłabym ograniczyć do jednego miejsca. :D

Także jeśli chodzi o moje odpowiedzi byłoby na tyle, a teraz czas na nominowanych i pytania dla nich. :D

Nominuję:

Emilię z Book_Emis
Łucję  z Żyrafy i książki
Agę z Aga Zaczytana
Nataszę z Tajemnice Słów

Pytania:

1. Słuchasz muzyki podczas czytania?
2. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
3. Jakie masz nawyki związane z czytaniem?
4. Masz jakieś hobby poza czytaniem?
5. Jaki język chciał(a)byś biegle opanować?
6. Masz jakieś plany czytelnicze na wakacje?
7. Co Cię zmotywowało do blogowania?
8. Zawsze masz przy sobie książkę?
9. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
10. Masz jakieś zwierzę, jeśli nie, to chciał(a)byś mieć?
11. Co myślisz o ekranizacjach książek?

To wszystko. Mam nadzieję, że post się spodobał i oczywiście zapraszam Was do osób nominowanych, aby poznać ich odpowiedzi! <3


*Cierpię na drobny brak zdjęć, dlatego tak tutaj pusto*

14 komentarzy:

  1. Świetnie rozumiem, bo też kocham masło! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam straszny problem z motywacją :/ Niestety w niektórych sytuacjach łatwo się poddaję, a raczej w tych gdzie nie chcę mi się robić danej rzeczy. Z lenistwem ciężko walczyć :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszą motywacją jest chęć pokazania, że dasz rade!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje posty i dzięki za nominację 😘 przy okazji nie lubię herbaty 😁
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak brakuje zdjęć, to ich dorób!
    Odpowiedzi świetne <3
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Za to ja masła nienawidzę XD
    Kiedy była taka fajna promocja na Mroza? :O

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mare and book , Blogger