"Magia olewania" Sarah Knight | Recenzja [2]

Cześć wszystkim!


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją, tym razem książki "Magia Olewania" autorstwa Sarah Knight. Jest to książka psychologiczna opowiadająca, jak sam tytuł wskazuję, o olewaniu niepotrzebnych spraw.


Myślę, że jeśli jesteście osobami, które nadmiernie się przejmują, mają za dużo spraw na głowie i słabą organizację czasu, to ta książka może się Wam przydać.




Jak już wspomniałam wyżej książka opowiada o tym jak olać sprawy mniej ważne oraz jak przestać przejmować się opiniami innych. Dzięki treści, przykładami z życia samej autorki i nawet pewnym ćwiczeniom zawartym w książce, zdajemy sobie sprawę, ile czasu marnujemy na niepotrzebne sprawy, albo przejmowanie się tym co inni powiedzą.

Jedną z lepszych rzeczy w tej książce, jest to, że autorka zawarła w niej również różne schematy, diagramy czy wykresy, które na pewno bardzo pomagają wzrokowcom. :)



Jest to książka skierowana głównie do osób starszych, ponieważ jest wiele rzeczy związanych z pracą, czy rodziną i dziećmi. Jednak myślę, że młodsi czytelnicy (mam na myśli gimnazjum/liceum) również mogą wyciągnąć coś pożytecznego z tej książki na teraz czy na przyszłość.

Niestety nie powiem Wam dużo o tej książce, ponieważ kiedy powiedziałabym Wam więcej o treści książki to nie byłoby sensu, żebyście po nią sięgnęli. Jedyne co jeszcze powiem od siebie jest to, że mi osobiście książka się spodobała. Myślę, że jest to naprawdę wartościowa książka, z której można coś wyciągnąć. Na pewno skłania nas do pewnych przemyśleć i zmian w naszym życiu.

Oczywiście wiadomo, że jeśli ktoś nie przejmuję się tym co mówią inni, ma dobrze zorganizowany czas, potrafi powiedzieć "nie" nieważnym rzeczą, to oczywiście dla takiej osoby ta książka może być nudna. Natomiast jeśli nie należysz do tych osób, a chciał(a)byś przekonać się jakie sprawy możesz olać, jak nauczyć się odmawiać i nie mieć przy tym poczucia winy to myślę, że ta książka może Ci się przydać. :)







16 komentarzy:

  1. Książka zdecydowanie dla mnie 😂
    Muszę konieczne ją kupić 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcie z piesłem :D
    Ja raczej bym się przy niej wynudziła :) Raczej z olewaniem, czasem i asertywnością nie mam problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tym psem to raczej nie da się robić normalnych zdjęć, zawsze musi się wcisnąć. :D
      Dlatego właśnie uwzględniłam to w recenzji, wiem, że nie każdemu przydałaby się ta książka, a po co w takim razie wydawać pieniądze. :)

      Usuń
  3. Jako że ja się wszystkim strasznie przejmuje, to pewnie jestem targetem tej książki, ale nie zamierzam jej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna świetna recenzja! Ta książka jest dla mnie idealna 😍 powinnam olewać naprawdę dużo rzeczy 😁
    Śliczne zdjęcia 😘
    Pozdrawiam! 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka nie dla mnie. Wystarczająco dużo rzeczy olewam :D I negatywna opinia innych też mnie jakoś nie szczegolnie dotyka.
    Pozdrawiam
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie uwzględniłam, że nie jest ona dla wszystkich. :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ja mnóstwem rzeczy za bardzo się przejmuję, często właśnie takimi drobnostkami, ale wątpię, aby książka pomogła mi to zwalczyć. Narzekanie i zamartwianie się mam już we krwi :D
    Pozdrawiam, Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka zdecydowanie mnie kusi, przyda mi się przypomnieć co i jak olewać ;)
    Świetna recenzja, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czuję, że do pozycja idealna dla mnie :D Cudowny piesek! ^^
    http://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mare and book , Blogger