I AM THE READER

Cześć, cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym tagiem, do którego nominował mnie Filip z Filip w Labiryncie Książek, do którego Was bardzo serdecznie zapraszam. :)

1. Wybierz jedno słowo, które opisuje bycie czytelnikiem.

"Odwaga", zdecydowanie.
Oczywiście pierwsze co mi przyszło to "ucieczka", jednak o tym wspomniał już Filip u siebie. Natomiast drugie słowo to zdecydowanie "odwaga", dlaczego? Każdy czytelnik ucieka do innego świata, więc "ucieczka". Jednak, żeby uciec do innego świata, trzeba mieć również odwagę. Niestety nie każdy ją ma, dlatego tak wiele osób nie poznało jeszcze tego świetnego uczucia jakim jest ucieczka, do świata, który tak naprawdę wybieramy sobie sami.

2. Jaka jest pierwsza książka, którą pokochałaś?

To jest dość trudne pytanie, ponieważ wiele książek baaardzo lubię i na pewno znajdzie się kilka takich które kocham obecnie, jednak nie pamiętam, czy nie pokochałam jakiejś książki już wcześniej i po prostu tego
nie pamiętam. :(
Więc, żeby nie skrzywdzić żadnej książki, powiem tylko, że baaardzo lubiłam Kroniki Spiderwick'a i to od nich zaczęła się moja przygoda z czytaniem. Dlatego bardzo możliwe, że właśnie to były moje pierwsze książki, które pokochałam.

3. Twarda oprawa, czy miękka?

Tutaj pewnie niektórych zdziwię, ale kocham miękka okładkę ze skrzydełkami. Mimo, że twardą oprawę też bardzo lubię i wiadomo, że większy komfort czytania to jednak moje serce należy do miękkich okładek, ale tylko tych ze skrzydełkami!

4. Jak czytanie ukształtowało Twoją osobowość?

Przyznam szczerze, że nie jest to łatwe pytanie.
Myślę, że dzięki czytaniu zrobiłam się trochę bardziej otwarta.

5. Jaką książkę czytasz, kiedy potrzebujesz pocieszenia?

Książki Agathy Christie! Głównie te z Herculesem Poirot. Jejuu, jak ja go uwielbiam. Jak on potrafi mnie rozbawić do łez. Naprawdę, nie uwierzycie. Mimo, że pewnie niektórzy mogą pomyśleć, że przecież nie ma tam jakoś dużo śmiesznych dialogów, o ile w ogóle są, ale jednak Hercules ma coś w sobie, że zawsze mi poprawia humor swoim zachowaniem i swoimi powiedzeniami. <3

6. Dzięki komu jesteś czytelnikiem?

Myślę, że wiele zawdzięczam mamie i siostrze. To one wywołały we mnie ciekawość do książek, o czym już wspomniałam w pierwszym poście. :)

7. Opisz swoje wymarzone miejsce do czytania.

O tak, o tak. W przyszłości sobie na pewno takie zrobię, więc marzy mi się taka wielkaa biblioteka, wiadomo, że wśród książek czuje się najlepiej. Jakiś mega wygodny fotel gdzieś wśród tych regałów i jakiś mały stolik na kawę i ciastko. :D

8. Jaka książka zmieniła Twoje zachowanie lub Twoje spojrzenie na świat.

Myślę, że każda książka w pewien sposób zmieniła moje spojrzenie na pewne sprawy. Jedna bardziej, druga mniej. Jednak z każdej książki coś wyniosłam. W chwili obecnej ciężko mi znaleźć jeden tytuł. :)

Także udało to już wszystko. Udało mi się odpowiedzieć na wszystkie pytania, chociaż przyznam, że niektóre sprawiły mi trudności. :D


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, a ja nominuję:

Emilkę z Book_Emis (ponieważ trzeba ją zmotywować do pisania).
Natalię z Książki widziane oczami Natalii
Zuzię z Urokliwosc
Klaudię z Czytanie jest magiczne
Czekam na Waszą odpowiedź, a wszystkim życzę zaczytanego dnia!

18 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację!Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i jestem bardzo ciekawa Twoich! :)

      Usuń
  2. Dzięki za nominację ! ❤ jak zwykle świetny post 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotkałam się z tym tagiem i bardzo mi się on podoba. Z większością odpowiedzi się zgadzam, ale Pirota nie cierpię. Miałam jak lekturę Dwanaście prac Herkulesa i miałam ochotę walnąć go w łeb. Jego zarozumiałość mnie dobiła :(
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie kocham tą jego zarozumiałość. :D
      Jeśli chcesz zrobić ten tag to mogę Cię dodać do nominowanych. :)

      Usuń
  4. Właśnie książki z miękką oprawą lepiej się czyta! ;P Twarda jest ładniejsza, miękka wygodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jednak jak trafią się grubaski to lepiej się czyta w twardej, swobodnie można ją rozłożyć i nie bać się o grzbiet. :D

      Usuń
  5. I pomyśleć, że nie czytałam jeszcze nic Agathy Christie!
    Marysiu, polecisz mi coś na początek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście zaczęłam od "Przyjdź i zgiń" i przepadłam, więc możesz również od tego zacząć. :)

      Usuń
  6. Świetny tag :) Hercules Poirot! <3 kiedyś pochłaniałam te książki jedna po drugiej, każdą która wpadła mi w ręcę, uwielbiam Agathę Christe :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ją uwielbiam, pozdrawiam. <3

      Usuń
  7. Kurcze, ciekawy ten tag ;) w sensie jakiś taki wartościowy, w porównaniu z innymi. Po odpowiedziach odniosłem wrażenie, że jesteś sympatyczną osóbką ;) Chyba rozumiem co masz na myśli pisząc o Poirocie (to się tak odmienia? XD), aczkolwiek znam go wyłącznie z 12 prac ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Q.

    Otwórz Drzwi do Innego Wymiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! <3

      Usuń
  8. cześć, nominowałam Cię do LBA - więcej szczegółów tutaj: http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/2017/05/dwunaste-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag, ciekawy! Plus za zdjęcie z Potterem! <3
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów :)
    PS2. zapraszam również do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mare and book , Blogger