Co ja tutaj robię?

Cześć wszystkim! 😁

Pominę może wszystkie formułki typu "mam na imię Marysia oraz 16 lat". Wszystko to i kilka dodatkowych informacji możecie znaleźć w zakładce "o mnie". :)

W pierwszym poście bardziej chciałabym się skupić na tym dlaczego założyłam bloga? Co lub kto mnie to tego zmotywował oraz opowiedzieć trochę o tym jak zaczęła się moja przygoda z czytaniem?


Więc bez zbędnych długich wstępów, może zacznę od początku:


Dzięki komu pokochałam książki? 

Myślę, że w duuużym stopniu mogę podziękować mojej mamie oraz siostrze, które zaszczepiły we mnie miłość do książek. Ogólnie rzecz biorąc, książki już od dzieciństwa gdzieś się przewijały. Jednak myślę, że w pewnym stopniu jest to zasługa mojej ciekawości. Mama ani siostra nigdy nie kazały mi czytać książek, wiadomo, czasami mi poczytały do snu, kiedy sama sięgałam za jakąś książkę to fajnie. Jednak rzadko się zdarzało, żebym usłyszała "idź poczytaj książkę". Myślę, że wybrały o wiele lepszy sposób. 

Wiadomo, że dzieci są ciekawe, czasem nawet za bardzo, więc kiedy widziałam moją mamę z książką byłam zżerała mnie ciekawość co ona w tym takiego widzi. Dlaczego ona tak często czyta? Czemu tu aż tak bardzo lubi? Nie mówię tutaj o czasach kiedy byłam bardzo mała, ale o czasach podstawówki, kiedy już umiało się czytać i rozumiało się sporo rzeczy.
Tak więc tym sposobem sama zaczęłam sięgać po książki, najpierw jakieś z biblioteki szkolnej, potem z biblioteczki siostry, aż doszłam do czasów kiedy dorobiłam się własnej biblioteczki.
Myślę, że jest to całkiem dobry przykład tego, że lepiej dzieci nie zmuszać do czegoś, czego nie chcą robić, ale sprawić, żeby same się zaciekawiły i z własnej woli zaczęły coś robić. :)


Dlaczego postanowiłam założyć bloga?

Może Was zastanawiać, dlaczego postanowiłam założyć bloga, ale na pewno Was nie zdziwi kiedy powiem, że uwielbiam paplać o książkach, dzielić się wrażeniami z lektury oraz nie zdziwi Was fakt, że nie wiele osób w moim towarzystwie kocha książki tak samo jak ja. Jednak wiadomo, że na takiego bloga książkowego wchodzą osoby zainteresowane tematem książek, czyli osoby o takiej samej pasji. Myślę, że jest to też świetny sposób na poznawanie nowych ludzi i zawieranie nowych znajomości.
Przyznam szczerze, że od czasu kiedy bardzo wkręciłam się w bookstargrama, booktube to poznałam naprawdę masę świetnych osób i co chwila poznaję kolejne. I to właśnie te osoby zmotywowały mnie do założenia booktube oraz bloga. Za co im bardzo serdecznie dziękuję. Uwierzcie mi, że jest to coś świetnego i myślę, że będzie to jedna z najwspanialszych przygód w moim życiu!

Nie chciałabym, żeby pierwszy post był bardzo długi. Myślę, że odpowiedziałam na dwa główne pytania, a z czasem na pewno dowiecie się o mnie więcej. Mam w głowie już kilka pomysłów na następne posty, więc mam nadzieję, że jeśli już to czytacie to zastaniecie ze mną na dłużej. :)




Dorzucam Wam jeszcze zdjęcie z bookstagrama, na którego Was oczywiście bardzo serdecznie zapraszam.💖

28 komentarzy:

  1. Ciekawy post, myślę, że większość z nas, bloggerów uwielbia paplać o książkach😂. Ja w każdym razie długo się zbierałam do założenia bloga, ale dwa miesiące temu się na to zdobyłam i do współpracy zaprosiłam koleżankę. Mam nadzieję, że w blogosferze Ci się spodoba i życzę Ci zaangażowania, pasji i przede wszystkim przyjemności w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie: krysiaklaraiksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥
      Również pozdrawiam cieplutko i na pewno zaraz odwiedzę. :)

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo się cieszę, że jednak postanowiłaś założyć bloga. Mam nadzieję, że spędzisz tu wiele wspaniałych chwil. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla każdego, kto kocha czytać, dzielenie się wrażeniami po przeczytaniu kolejnej książki to czysta przyjemność :) Czekam zatem na kolejne posty i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis. :) Mam nadzieję, że odnajdziesz się w blogosferze książkowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i taki wstęp mi się podoba ;) Życzę powodzenia w bogowaniu i duuużo przeczytanych książek^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w blogosferze! Mam nadzieję, że prowadzenie bloga dostarczy Ci samych radości :) Mnie również nigdy nie zmuszano do czytania, to raczej ja byłam tą, która zmuszała innych do czytania mi książek, kiedy sama jeszcze nie za bardzo to potrafiłam, albo po prostu czytałam jeszcze za wolno :D Wiadomo, że takie zmuszanie do czegoś ma bardzo często skutek odwrotny od zamierzonego, dlatego cieszę się, że zapałałam miłością do książek, a nie niechęcią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że miałaś kogoś, kto zaraził Ciebie pasją czytania. :)
    Witam w blogosferze i życzę Ci wielu powodów do radości z blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że fanka Mroza! Super, będę zaglądać 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. witam w blogosferze ksiazkowej!!! obys neidlugo swietowala peirwszy miesiac kwartal polrocze! zycze jak najlepiej :) pogadanki o ksiazkach sa najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam i życzę powodzenia! Obyś nie nie wypaliła i czytała to, co lubisz :3 Będę czytać z miłą chęcią Twoje "paplaniny" o książkach!
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post ;) Ja sama zupełnie olałam przywitanie u siebie i zaczęłam od razu z grubej rury... ekchem, tak. Powody do założenia bloga mamy takie same. U mnie akurat brat zaszczepił miłość do książek, bo oprócz niego nikt w mojej rodzinie nie czyta, a i on sam przestał, kiedy założył rodzinę.
    Życzę powodzenia i wytrwałości oraz mnóstwa świetnych książek do recenzowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Powodzenia w blogowaniu, będę zaglądać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mare and book , Blogger