10 pytań do blogera

Cześć wszystkim!

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem do którego nominowała mnie Natasza z bloga Tajemnice słów do której Was bardzo serdecznie zapraszam!

Nie przedłużając przechodzę do pytań:

1. Ulubiony booktuber/ booktuberka?

No cóż, jest to dość trudne pytanie i chyba nie potrafię na nie odpowiedzieć. Oglądam tyle świetnych osób na booktube, że naprawdę nie potrafiłabym wybrać jednej osoby, nawet nie 3. Musiałabym wymieć chyba cały booktube. :D

2. Prowadzisz bookstagrama?

Tak! Prowadzę go od niedawna i bardzo serdecznie Was zapraszam @mareandbook. :)

3. Jaka piosenka jest teraz Twoją ulubioną?

Ostatnio słucham tylko piosenek, do których tańczę na zajęciach. Lubię jeszcze posłuchać piosenek rockowych, ale nie mam ulubionej.
Dla ciekawskich jedna z tych do których tańczę nazywa się Sad piano music "Let It Go" by Piamime.


4. Co lubisz robić w wolnym czasie? (pomijając czytanie) 

W wolnym czasie chodzę na zajęcie tańca jazzowego i przygotowuję się do kilku dużych występów. Po za tym uwielbiam biegać, jednak w zimę nie miałam warunków do biegania, ale teraz na wiosnę chyba znowu zacznę. :D 

5. Czekolada, czy żelki?

Chyba nie mogłam stanąć przed trudniejszym wyborem. Obie rzeczy kocham tak samo mocno i z żadnej z nich nie potrafiłabym zrezygnować. 

6. Ulubiona pora roku i czemu akurat ta?

Nie zdziwi Was pewnie kiedy powiem, że wiosna. Uwielbiam ciepło, zieleń, jasne niebo. Po za tym we wiosnę się urodziłam, więc to też jest pewnie jakiś powód. :D

7. Używasz stale zakładki, czy raczej to co znajdziesz pod ręką staje się zakładką?

No cóż. Kocham zakładki, kocham bardzo. Jednak nie zawsze mam możliwość się nimi posłużyć, więc w takiej sytuacji za "zakładkę" służą mi najróżniejsze przedmioty, zazwyczaj te które mam pod ręką. 

8. Znienawidzona czynność życiowa? (coś co musisz robić codziennie, ale tego nie lubisz)

Nie lubię sprzątać. Znaczy nie lubię sprzątać wtedy kiedy jestem zmęczona, a zazwyczaj wtedy muszę to robić. :(

9. Jak zareagowali inni na wieść, że prowadzisz blog/ kanał?

Pomijając fakt, że wie o tym tylko moja mama i kilka znajomych to raczej wszyscy zareagowali pozytywnie. Poparli mój pomysł, ponieważ wiedzą jak uwielbiam mówić o książkach i dzielić się wrażeniami. Chyba nawet poczuli pewną ulgę, że będę im teraz trochę mniej o nich paplać, ponieważ więcej wygadam się na blogu. :D

10. Po co najczęściej sięgasz podczas czytania? (jakieś jedzenie, może herbata?)

Zawsze muszę mieć przy sobie coś do picia, jednak jedzeniem również nie pogardzę.



Jeśli chodzi o nominację to nominuję:
Kamila - booksunset.blogspot.com
Emilia - bookemis.blogspot.com
Monika - siemamoniaczyta.blogspot.com

Moje pytania do Was to:

1. Co Was skłoniło do założenia bloga?
2. Gdzie najczęściej czytacie?
3. Jaki jest Wasz ulubiony cytat z ostatnio przeczytanej książki? (Jeśli w ostatniej książce nie znaleźliście dobrego cytatu to może by z jakiejkolwiek i oczywiście podajcie tytuł i autora).
4. Kiedy zaczęliście nałogowo czytać? :D
5. Wolicie kupować, czy wypożyczać książki?
6. Wymień swojego ulubionego autora i dlaczego akurat on?
7. Jaki jest Wasz ulubiony gatunek literacki?
8. Jaką książkę czytacie obecnie?
9. Czy łamiecie grzbiety książkom?
10. Zaznaczacie ulubione fragmenty w książkach?

Mam nadzieję, że mój post przypadł Wam do gustu, a nominowani w miarę szybko uporają się z odpowiedziami na moje pytania. Oczywiście bardzo serdecznie zapraszam Was na ich blogi, żebyście mogli poczytać jak odpowiedzieli. :))

To by było na tyle, życzę Wam oczywiście miłego i zaczytanego dnia!



14 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :D Troszkę źle mi się czytało. Na Twoim miejscu podkreśliłabym pytania. Nie odbieraj tego, broń Boże jako hejt :P
    Uwielbiam Twoje filmiki i świetnie, że teraz również będę mogła poczytać notki na Twoim blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Martyna - martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za zwrócenie uwagi. Tekst już pogrubiłam, mam nadzieję, że teraz będzie się lepiej czytało. :)

      Usuń
  2. Dzięki za nominację! Postaram się na nią odpowiedzieć jak najszybciej :* Post jak zwykle świetny i już nie mogę doczekać się kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja cierpliwie czekam na Twój wpis! Teraz już nawet dwa! <3

      Usuń
    2. Pojawi się jeszcze dzisiaj ;D jestem akurat w trakcie pisania <3

      Usuń
    3. Ooo jak fajnie! Nie mogę się doczekać. 💖

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  4. Dziękuję <3
    Ale fajne te pytania wymyśliłaś! Postaram się w weekend odpowiedzieć :) :*
    W ogóle moi znajomi też już czasem wywracali oczami jak pięćsetny raz mówiłam o jakiejś książce, więc pewnie też się cieszą, że w końcu mam miejsce, żeby się zachwycać książkami, a nie tylko im opowiadać, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam cierpliwie na Twój post! 💖

      Usuń
  5. Strasznie podoba mi sie wygląd Twojego bloga, ale sama nie zdecydowałabym się na ten szablon 😀
    Musze powiedzieć, że niektóre pytania były trudne. Ja też nie mogłabym na nie odpowiedzieć.
    Pozdrawiam
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! 💖
      Przyznam szczerze, że mam w planach zmienić szablon, ale musiałabym nad tym posiedzieć, a narazie niestety nie mam czasu. Jednak myślę, że obecnie jeszcze może zostać ten. :)

      Usuń
    2. Dla mnie odpadłby dlatego, że nie ma kolumn. Na moim blogu muszą się one pojawić :)

      Usuń
    3. W końcu zmotywowałam się i znalazłam nowy szablon. :D

      Usuń

Copyright © 2014 Mare and book , Blogger